دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1402 - 00:56

لیگ قهرمانان آسیا| عالیشاه: حرف بزنم می‌گویند بهانه می‌آوریم/ قدرت اول پرسپولیس هوادارانش است

لیگ قهرمانان آسیا| عالیشاه: حرف بزنم می‌گویند بهانه می‌آوریم  قدرت اول پرسپولیس هوادارانش است
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: حرف بزنم می‌گویند بهانه می‌آوریم، النصری‌ها از ما می‌پرسیدند که مزرعه است یا زمین چمن؟!
کد خبر : 868961

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید عالیشاه در پایان دیدار پرسپولیس با النصر اظهار داشت: باید خیلی بهتر از اینها باشیم. شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم توپ را نگه داریم. آنها هم مثل ما فوتبالیست هستند و از مریخ نیامده‌اند. تیم ما باید خیلی  از این بهتر باشد چون بچه‌های ما لیاقتش را دارند. امیدوارم در آینده بهتر شویم. شرایط آسیا فرق می‌کند و باید فوتبال بازی می‌کنیم. در رختکن به بچه‌ها گفتم که فوتبال خودتان را بازی کنید و اگر باختیم عیب ندارد ولی از فوتبال لذت ببرید. این اتفاق اما نیفتاد و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی درباره محرومیت هواداران پرسپولیس گفت: قدرت اول پرسپولیس هوادارانش است و نبود آنها به ما آسیب زد. هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و دست و پا بسته هم نیستیم و می‌توانیم جبران کنیم به شرطی که از فردا کار و فوتبال بازی کنیم. امروز تیمی که از پرسپولیس می‌شناختم نبودیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در واکنش به کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی و مصدومیت ترابیبه همین دلیل، تصریح کرد: الان حرف بزنم می‌گویند بهانه می‌آوریم. حتی در تیم‌های دیگر هم بودم تا الان ندیدم که زمین اینقدر بد باشد. شرم‌آور بود که مقابل تیم بزرگی مثل النصر با ستاره‌هایش در این زمین بازی کنیم. النصری‌ها از ما می‌پرسیدند که مزرعه است یا زمین چمن؟!

عالیشاه در مورد اینکه رونالدو از کیفیت چمن ورزشگاه راضی بود، عنوان کرد: نه تنها رونالدو، بلکه بازیکنان خود ما هم از وضعیت بد زمین آزادی شاکی بودند. روز قبل از بازی زمین را دیدیم و هنگ کردیم. قبل از اینکه به پرسپولیس هم بیایم ندیده بودم کیفیت زمین به این شکل باشد، در این ۱۰ سال هم که جای خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته